فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

پس با این حساب تو اگر بگویی : این نو شته ها را قلم نوشته ؛ درست گفته ای و اگر بگویی دست نوشته ، درست گفته ای و اگر بگویی شخص نوشته درست گفته ای و اگر هم بگویی روح نوشته درست گفته ای و اگر هم بگویی خدا نوشته درست گفته ای .

پس نه من و نه قلم و دست و زبان من ، بلکه  اوست که " هوالمتکلم " است و با شما سخن می گوید و این مطالب را به شما منتقل می کند .

 اگر دست من توسط شخص من حرکت می کند و شخص من توسط روح و جان من ( امام جان ) ، حرکت میکند

 پس نوشتار را خدا به روح که امام جان است ؛ تعلیم می دهد و امام (ع) آن را به جان ما می ریزد و بعد ما با

تفکر آن را از جان بیرون می کشیم و نوشته ها به وسیله ی دست و با ابزار قلم بر کاغذ نقش می بندند . پس در

حقیقت اوست که " هوالمتکلم " است و تو تکلّم می کنی و اوست که " هوالسمیع " است و به تو می شنواند .

حال با چنین وصفی تو چگونه می توانی ؛ چنین خدایی را  سپاس و شکر بگویی که کوچکترین حرکت تو از اوست ( با واسطه گری ولی نعمتش )که شما را از عالم معنا ارتزاق می کند و روزی می دهد .

در جامعه ی کبیره خطاب به ائمه ی اطهار (علیهم السلام ) است که : " السلام علیکم یا اهل بیت النبوّه

و..............واولیاءالنعم و عناصر الابرار و دعائم الاخیار و.............."

لطفا به مفاتیح الجنان مراجعه کنید و حداقل معانی جامعه را بخوانید ؛ شاید گوشه ای از معارف برایتان باز شود و زبان شکر در شما جاری شود و اولیاء النعم و ولی نعمت او را  شکر گویید چون در جامعه است که

" و قرن طاعتکم بطاعته ..." و قرین کرد طاعت شما را به طاعت خودش " 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • سحر دانلود