وقتی تو در جمع نشستی وخواب آلوده ای ، هم هستی ؛ هم نیستی

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

بسم الله الرحمن الرحیم

تو تا به حال خواب آلودگی و غلبه ی خواب را تجربه کردی که در حین خواب آلودگی نمی توانی کاملا به اطرافت مسلط باشی . یعنی در عین حال که هستی و در جمع حضور داری ؛ اما از اوضاع و احوال اطرافت بی خبری !

گاهی مشغول تماشا کردن فیلمی هستی و در بین فیلم ، هی خواب میروی ، باز بیدار می شوی .هم خودت کلافه می شوی ؛ هم موضوع فیلم را نمی فهمی . اما کسی که کاملا بیدار است ، هم موضوع فیلم را متوجه می شود و هم می تواند در مورد فیلم نظر بدهد ؛ اما تو که در بین فیلم هی خواب می روی و بیدار می شدی ؛ نمی توانی آن فیلم را نقد کنی و نظری هم که می دهی ؛ قابل قبول نیست ، چون واقعیت فیلم را درست متوجه نشدی .

اکثر ما آدم ها در عالم معنا خوابیم ؛ عده ای هم بین خواب و بیداری هستیم و از عالم معنا بی خبریم ؛ گاهی در یک محرم ، رمضان چشم باز می کنیم و بیدار می شویم , اما چون خواب الوده هستیم ، بعد از ماه مبارک باز دوباره روحمان سنگین می شود و چشم بر هم می گذاریم . یعنی گاهی با یک تلنگری ( با یک طوفان شن )  چشم دلمان باز می شود و قدرت او را می بینیم. اما چون خواب بر ما غلبه دارد ، باز دوباره چشم بر هم می گذاریم و ..... خواب می رویم و در بین این خواب و بیداری موضوع اصلی زندگی را ( از کجا آمده ام و به کجا خواهم رفت ) را اداراک نمی کنم و دائم گیج می زنم و نجوای شیطان را که دائم در گوش من " لالایی " می خواند و خواب مرا عمیق تر می کند را از نجوای فرشتگان از هم تمیز نمی دهم و در عین حال که هستم و ادعای ایمان دارم ؛ اما به عالم درون خودم بی خبرم و عمق جریان ( خلقت هستی ) و نقشی که در این سناریو به من داده شده را و جریان فیلم زندگی ام را در نظام کل هستی در نمی یابم . چون خواب آلوده هستم و کاملا به یقظه و بیداری نرسیدم .... 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 18 مرداد 1393برچسب:خواب آلوده , | 14:45 | نویسنده : ایرانمنش |

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • سحر دانلود