خیلی جالبه حتما بخوان ،جواب شبهه را باید منطقی داد

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.



نظرات شما عزیزان:



نظرات شما عزیزان:

m
ساعت15:42---13 مرداد 1393

درباره وب

به وبلاگ من خوش آمدید
جستوجو

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

ویژه مدیریت وب
آپلود عکس
پیج رنک وب
تصاویر زیباسازی
آموزش وبلاگ نویسی
نويسندگان
♥ღ♥ amir ♥ღ♥

حامیان بلک اسکین
ساختمون دات کام | پنل اس ام اس
مای کپی | چت
مای نیمباز | بازی آنلاین
دانلود افزار | باحال دانلود
زندگی3

زندگی...

دارم تمام میشوم ای عشق

مثل شمع

روزی رسدکه گریه کنی برمزارمن ...غریبانه می گذری بی آنکه بدانی

نامت نام زیبایت "امیر"سپیده دم همه ی شعرهاست


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 13 مرداد 1393برچسب:,

| 15:1 | نویسنده : ♥ღ♥ amir ♥ღ♥ | نظر بدهید



زندگی...

کاش ردمی شدی از خلوت طوفانی من

می نشستی به تماشای پریشانی من

لحظه ها فرصت دردندکسی فکرتونیست

ابرشوگریه کن ای دیده ی بارانی من

هیچ کس مثل تو درو پنجره پیوندنزد

انتظارمنوتنهایی طولانی من


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 13 مرداد 1393برچسب:,

| 14:28 | نویسنده : ♥ღ♥ amir ♥ღ♥ | نظر بدهید

زندگی...

امیرجان حرفهایت شبیه برفند

ازآن برف های بی موقع که

نزدیک بهارمی بارد

وفقط جان شکوفه های درختان رامی گیرد...

وقتی بایک دست نقاب رانگه داشته ای

وبادست دیگرکلاه سرم گذاشتی انتظارزیادیست که بخواهم نوازشم کنی!!!!

برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 2 مرداد 1393برچسب:,

| 9:7 | نویسنده : ♥ღ♥ amir ♥ღ♥ | نظر بدهید
دلتنگی...

زندگی...

من دلم می خواهد

ساعتی غرق درونم باشم

عاری ازعاطفه ها

تهی ازموج وسراب

دورترازرفقا

خالی ازهرچه فراق!!

من نه عاشق هستم

ونه محتاج نگاهی که بلغزدبرمن

من دلم تنگ خودم گشته وبس...


سلام.
ببخشید نیومدم وبتون! یه مدت نبودم!
مطلب جالبی است!
مطالبتون خوبن


پاسخ:سلام و ممنون از لطفتون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 13 مرداد 1393برچسب:, | 13:27 | نویسنده : ایرانمنش |

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • سحر دانلود