علمی که در هیچ دانشگاهی تدریس نمی شود

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

بسم الله الرحمن الرحیم

همه ی ما انسانها در درون و بطنمان علمی داریم که در ما نهفته و مخفی شده و فقط کسی می تواند به آن دست پیدا کند که نفس خود را از آلودگی ها پاک کند . یعنی این علم فقط با پاکی درون بیرون می زند و در هیچ دانشگاهی، هیچ استادی نمی تواند آن را تدریس کند . 

قران می فرماید :" لایمسّه الّا المطهّرون " مس ّ و لمس نمی کنند آن را مگر پاکان . یعنی فقط کسانی می توانند حقیقت و باطن قران را ادراک کنند که پاک باشند .

از  آنجا که قران ، نسخه ی وجودی انسان است ؛ پس کسی که درونش را از گناهان کند،این علم خود بخود از او می جوشد و بیرون می زند . پس کسی که بتواند درونش را پاک کند ؛ علاوه براینکه به بطن درون خودش راه پیدا می کند ؛ بطن قران هم برایش باز و روشن می شود و می تواند به سرّ قران راه پیدا کند و راز هستی  و راز وجود خودش را می یابد .  

ای انسان تو در روی زمین تکلیفی جز تزکیه ی نفس نداری . تو آمدی روی زمین فقط به این دلیل که پاک و مطهر شوی . بعد از تزکیه ، از درون تو را تعلیم می دهند ؛ تا آنچه را که در عالم "ذر" آموخته ای و امروز فراموش کرده ای را به یاد آوری و با معرفت ، حق را بیابی و پرستش کنی .برای همین یکی از نام های قران "ذکر" است یعنی : یاد آوری . اگر تو به قران عمل کنی ؛ آن علمی که در درون داری بر تو مکشوف می شود و تو خودت را به یاد می آوری . کدام خود را ؟ خود عالی!    که در مطالب قبلی عرض شد .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 13 مرداد 1393برچسب:خودعالی, | 12:0 | نویسنده : ایرانمنش |

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • سحر دانلود