تو چون امر او را اطاعت کردی ، لایق بهشت می شوی

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

بسم الله الرحمن الرحیم

در هر جایی و در هر مکانی صورت عبادات ، متفاوت می شود . مثلا گاهی تکلیف تو در فلان شب ماه مبارک رمضان تهجد و شب زنده داری است و گاهی صورت این عبادت عوض می شود و در عوض نماز ، باید بالای سر مریض تب دار بنشینی و او را پرستاری کنی .مهم این است که تو امر او را اطاعت کنی و در هر جایی تکلیف خودت را بدانی و عمل کنی . آنجا که می فرماید فلان نماز را بخوان تا فلان پاداش را به تو بدهم ، منظور این نیست که این نماز تو را به پاداش می رساند ؛ بلکه منظور این است که تو چون امر او را اطاعت کردی و نماز خواندی ، او مسیر تو را به گونه ای باز می کند و تو را حرکت می دهد که به بهشت برسی . 

پس به سبب نماز و عبادات تو بهشتی نمی شوی ، بلکه به سبب اینکه امرو دستور او را اطاعت کردی و آنجا که گفت نماز بخوان ، خواندی و فرمود سی روز ماه مبارک را روزه بگیر و تو روزه گرفتی ،تو را به بهشت می رساند .

شیطان شش هزار سال عبادت کرد و نماز خواند ، اما نمازش او را به بهشت نرساند ، چرا ؟ چون زمانی که فرمود : بر آدم سجده کن ؛ سجده نکرد و فرمان او را اطاعت نکرد و مطرود درگاه خدا شد .امام صادق علیه السلام می فرماید : "هرکس، یک روز از ماه رمضان را (عمدا بدون عذر شرعی )افطار کند روح ایمان از او خارج می شود ". 

 به سبب همین اطاعت نکردن است



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 23 تير 1393برچسب:بهشت , اطاعت , پاداش , تکلیف تو , شیطان , مطرود , سجده , نماز , روزه ,, | 11:5 | نویسنده : ایرانمنش |

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • سحر دانلود