انسان دو من دارد ، یک باقی است و دیگری فانی

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

بسم الله الرحمن الرحیم

انسان دو بعدی است و دو خود دارد ، یعنی دو من دارد ، یک من دانی  و یک من عالی

افسوس که انسان امروزی فقط به بعد فانی و دانی خود می پردازد و آن خود عالی و جاودان خود را فراموش کرده و

این روند می رود تا او خود را در عذاب الیم قیامت مشاهده کند و ناله ی واحسرتا سر دهد .  

بیناست و فقط با این دو چشم ظاهر می بیند و چشم باطن خود را با گناهان مکرر کور کرده و بصیرت ندارد و حقایق هستی را نمی بیند و از راز درون اشیاء بی خبر است .

چون خود را یله رها کرده و قدم در مخالفت امر خدا گذاشته ؛ لذا آن خود دیگر را از حیات ساقط کرده و او را تا در جهنم ها و عذاب ها کشانده و می کشاند.

گرچه امروز از خود و از راز درون اشیاء بی خبر است ؛ اما فردا خود ، خود را ملاقات می کند و می یابد که تاوان این مخالفت ها چقدر سنگین است . 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 5 خرداد 1393برچسب:درون اشیاء, من , خود عالی و خود دانی , عذاب الیم , چشم ظاهر , | 9:56 | نویسنده : ایرانمنش |

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • سحر دانلود