در آخرین سال عمرت می خوای چه کار کنی ؟!

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

بسم اللله الرحمن الرحیم

بیا این باقی مانده ی عمرت را و هر چه کردی را بده بدست اون مهربانی که در حدیث قدسی می فرماید :" ای داوود ! اگر روی گردانندگان از من می دانستند من تا چه اندازه مشتاقم تا آنان به سوی من برگردند ؛ همانا از خوشحالی جان می دادند " می فرماید من از چوپانی که در شب سرد و در کوهستان که گله ی گوسفندانش را گم کرده و خسته و گرسنه و تشنه در حال جان دادن است ؛ناگاه یکی از راه برسد و او را آب و غذا دهد و گوسفندانش را پیدا کند و او را به خانه اش برساند ؛من از آن چوپان خوشحال تر می شوم اگر بنده ی من به سوی برگردد و توبه کند .

 پس بیا تا دیر نشده از گذشته ات استغفار کن و بقیه ی عمرت را گوش به فرمانش باش و خانه ی ابدی خود را آباد کن . چون تو چه باور کنی چه باور نکنی یک ابدیت در پیش داری . از این به بعد وقتی نماز می خوانی با این اعتقاد بخوان که او توان داد و تو خواندی . اگر حج مشرّف شدی یا هر خیری که از تو سر زد بگو من توان انجام آن خیر را نداشتم ؛ او کمک کرد و من انجام دادم . اگر روزی مصیبتی به تو رسید ؛ از او دلگیر نشو و بدان که چون دوستت دارد و خیر تو را می خواهد ؛ لذا چیزی را از تو می گیرد تا یک چیز بهتر به تو بدهد ؛ پس با رسیدن یک مشکل زود قضاوت نکن و ناامید نشو و بدنبال آن منتظر یک اوج گرفتن باش و تا پر گرفتن و پرواز اندکی صبر کن و ..........و صبر کن ؛ بعد خودت با زبان بی زبانی می گویی ای مهربان ممنونتم ! چون گاهی خداوند تو را به مصیبت کوچکتری مبتلا می کند تا مصیبت بالاتری را از تو رفع کند و تو هم که در ابتدا مصلحت آن را نمی دانی به جای تشکر ، هی ناله . آه و گله داری ؛ گاهی هم با حماقت کفر می گویی ؛ چون پشت پرده را که نمی بینی ؛ اما بعد از گذر زمان وقتی به گذشته و آنچه پیش آمد فکر می کنی ؛ می گویی الهی شکر که فلان کار در فلان روز نشد و دعایم بر آورده نشد. پس بیا از امروز شروع کن و خودت امتحان کن ، فقط چهل روز از عمرت را خالصانه وقف او و خلقش نما و اوامر او را اطاعت کن ، بعد خودت نتیجه اش را می بینی . البته قبل از حرکت در این راه زیبا گفته باشم که : آدم شدن چه سخت است ؛ انسان شدن محال است . 

 چرا ؟ چون شیطان قسم خورده که هرکس توی این راه قرار بگیرد ، مانع حرکت او می شود و راه انحراف را بر او باز می کند . پس از دست اندازهای توی راه نهراس و ناامید نشو و بدان که بعد از گذر از این دست اندازها به به شیرینی و حلاوتی غیر قابل وصف می رسی ؛ پس با توکل بر خدای مهربان بسم الله ....  " و من الله التوفیق "


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 2 ارديبهشت 1393برچسب:انا الغفور , رحیم , آمرزنده , او تو را دوست دارد , تو را با عشق آفرید , , | 8:41 | نویسنده : ایرانمنش |

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • سحر دانلود